Purity Ring - Christian Brainwashing? Het is een ring, gemaakt van zilver, goud of een ander metaal. Het doel hiervan is om aan te geven maagdelijkheid celibaat tot het huwelijk. Ze bestaan al sinds de jaren 1990, wordt uitgevonden door de Verenigde Staten Christian seksuele onthouding groepen (laat het aan ons om te komen met deze onzin). Wat me verbaast is dat mensen werkelijk geloven dit allemaal christelijke hersenspoeling crap. Suckers!

Dit verhaal gaat niet over de vraag of godsdienst of het christendom is onzin of niet, maar ik zal zeggen dat alle religie is een grap en een verspilling van ieders tijd. Deze is uitgevonden door mensen om hen angst in, en houd ze serveren hun wensen. Het kan me niet schelen of het nu christen, moslim, islamitische, joodse, of een andere godsdienst ... ... het is allemaal een grote grap op uw kosten! Ik sla het religieuze debat voor een andere keer wel.

Naar deze zuiverheid ring onzin .... Een 16-jarige meisje in Londen, Lydia Playfoot heeft de Britse High Court haar rechten af te dwingen tot het dragen van een ring zuiverheid van de school. Het incident begon toen haar school in West-Sussex een verbod op zuiverheid ringen. Blijkbaar is de school had al een verbod op het dragen van eventuele juwelen, ongeacht religieuze of niet. Dit Christian lemmingen, Lydia Playfoot, wil om dit in een religieuze discriminatie geval. Stop wasting everyones vorige tijd en geld en krijg een leven al! Ze is 16, ze moeten met plezier en doe tiener spul in plaats van zich zorgen te maken over haar kuisheid! Het is niet heilig, het is niet speciaal .... het is natuurlijk. We Evolved (oh, nee ... ja het is waar; EVOLUTION echt wel is gebeurd) met penissen en vagina's voor een reden. Ziet u konijnen of kippen of katten of honden wachten om seks te hebben, totdat zij trouwen?

De school verboden zijn Jewelery, religieuze of niet en ik hoop dat het Britse rechtbank kan zien dat dit een niet-discriminatie op alle ding. Ze moeten aansprakelijk worden gesteld voor de kosten van de regering moest zijn die namens haar!


Het aandeel en geniet van:
  • Digg
  • StumbleUpon
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Bumpzee
  • Fark
  • Facebook
  • Google
  • blogmarks
  • Furl
  • Live
  • TwitThis
  • Propeller
  • YahooMyWeb
  • E-mail this story to a friend!

Gerelateerde artikelen


  • Geen verwante posten
  • Geplaatst op 23 juni 2007, door Chief Idiot

    Categorieën: religieuze idioten

    Tags: onthouding, het christendom, domme kinderen, zuiverheid ringen, religie, geslacht

    57 Responses to "Zuiverheid Ringen - Just Meer Christian hersenspoelen?"

    1 | chritopha

    24 juni, 2007 at 2:03 am

    Avatar

    ze hebben al heel veel langer dan de jaren'90 dwaas.

    2 | Kaell

    24 juni, 2007 at 2:47 am

    Avatar

    Ik zie niets mis met het kiezen van kuis te blijven tot u met een persoon bent u van plan bent te besteden een belangrijk deel van uw tijd met. Dus wat als we geëvolueerd te willen sex hebben vaak en zonder inzet? Wij zijn ook geëvolueerd naar wilt verkrachting mensen op tijden en vermoorden mensen op keer. Dat is iets wat natuurlijk maakt het niet goed, dit is een misvatting dat bigots vaak gebruiken (bijvoorbeeld met betrekking tot homoseksualiteit).

    Ik denk dat het beleid van NO sieraden en juwelen zijn een beetje extreem en onnodig, maar als dat het beleid moet hij niet krijgen een speciale behandeling van deze ring. Maar ik zou tegen de regel in totaal, ik denk niet dat kleinere posten van persoonlijke betekenis moet worden verboden, zolang zij geen hindernis voor en educatieve omgeving.

    Het kiezen van een ervaring op te slaan om te delen met een persoon die je hebt een bijzonder sterke band met iets extra's brengt voor de relatie, ongeacht de ervaring dat ook mag zijn. In het geval van seks, maar ook voorkomt soa's en ongewenste zwangerschap. Ik zie niet in hoe een van deze dingen zijn slecht. De religieuze folk kan zijn onnozele redenen om te kiezen, maar dat wil niet zeggen dat de idee zelf absurd of fout is. In feite vind ik het een goede zaak persoonlijk, dat kan een meerwaarde plezier voor hun leven. En ik vind het belachelijk maken van het zonder zelfs wat resulteerde in een aanzienlijk daarbij een beetje onvolwassen.

    -Kaell, atheïst, anti-theïst

    3 | tom

    24 juni, 2007 at 4:50 am

    Avatar

    dit is echt grappig want als deze waren amerika id verwachten dat ze exploderen in een shitstorm, maar hier hier in het zonnige, vriendelijk en neutraal uk zal ze lachte de gang naar de rechter (hopelijk)

    4 | Kaly

    24 juni, 2007 at 5:16 am

    Avatar

    Gewoon om u te laten weten dat moslim en een islamitische is het hetzelfde.

    5 | JayGreeny

    24 juni, 2007 at 6:47 am

    Avatar

    Het zou interessant zijn te weten hoe volledig, de 'No Jewelery "-regel wordt toegepast in de school. Als andere leerlingen zijn er vandoor met het dragen van juwelen dan kon worden beschouwd als een geval van discriminatie.
    Nog steeds bloedig dom als je het mij vraagt.

    6 | h2b1

    24 juni, 2007 at 7:13 am

    Avatar

    je echt gezegd wat gezegd moest worden! bedankt.
    Geef haar een tip: de ring niet zal haar maagdelijkheid bewaren!

    7 | IvanJ

    24 juni, 2007 at 7:27 am

    Avatar

    Ik ben het eens 100%

    8 | Amanda

    24 juni, 2007 at 7:28 am

    Avatar

    leuk .... Ik zag dat verdomde ring een paar dagen geleden ... Ik denk dat ze hadden het over dat meisje u gezegd ... ik was net wtf? het heeft niets te maken met religieuze overtuigingen ur .... zijn zomaar een gril ... als u iets anders gezegd .. de kerk kan gebruiken om te hersenspoelen en te houden bullshitting mensen ...

    damn .. toen ik 16 was ... was ik nog een maagd ... maar alleen omdat de kans gewoon hadnt komen nog .. haha ... als u zegt ... de mensheid is geëvolueerd ... de kerk willen of niet ...

    9 | Jason

    24 juni 2007 om 10:52

    Avatar

    De ring is van oorsprong een heidens symbool voor mannelijkheid, totdat gestolen door de christenen te symboliseren een unie tussen een man en een vrouw. Het is grappig dat sommige christenen besloten tot het wijzigen van de definitie nog maar eens te zeggen kuisheid tot het huwelijk.

    Wat ooit is gebeurd gewoon te zeggen "Nee"?

    Ik vind het ook stom dat deze persoon is van mening dat ze moeten dragen de ring aan te tonen dat zij de keuze gemaakt, maar ik denk niet dat het iets te maken heeft met haar gebrek aan seksuele activiteit. Dit schreeuwt gewoon 'Kijk naar me! ", Zoals we zien in de hele wereld als mensen die niet de onze aandacht meer krijgen dan hun 15 minuten.

    Respect voor andere culturen en religies is zeker belangrijk, maar ik ben het eens met de school de beslissing van de greppel deze ringen (evenals een hoop andere niet-standaard religieuze symbolen).

    Dit maakt allemaal deel uit van de scheiding tussen kerk en staat. Als hij niet bevalt, dan ze misschien zouden kunnen toetreden tot een klooster of een christelijke school. Maar omdat dit niet een standaard symbool voor kuisheid, ze zullen waarschijnlijk worden gevraagd om het af anyways.

    10 | lewis

    24 juni, 2007 at 12:24 pm

    Avatar

    Damn meteen met deze sprookjes voor de slechte geesten EVOLUTION FACT!, Het dragen van een ring gewoon stom om uw hormonen verdwijnen FEIT vooral wanneer je een tiener. Laten we hopen eveangelism echt rekening houd met al in Groot-Brittannië.

    11 | Adrienne

    24 juni, 2007 at 6:38 pm

    Avatar

    HELL YEAH! Iedereen die behoefte heeft aan een stuk metaal te herinneren en hen van hun geloof moet niet zo zijn dat gewijd. Het is niet alsof je loopt te vergeten over uw zuiverheid zonder de ring. Religieuze propaganda zodanig is onzin. Meisjes moeten worden onderwezen om seks te hebben wanneer zij tevreden bent over hun lichaam en hun partner. Niet toen contract enkele juridische zegt dat ze zou moeten zijn. Seksuele voorlichting is klote in dit land. Het is geen wonder tiener pregnency percentages zijn hoger dan ooit.

    12 | Taran Waterous

    24 juni, 2007 at 7:16 pm

    Avatar

    "Laten we hopen eveangelism echt rekening houd met al in Groot-Brittannië."

    Sorry om u te laten weten, maar origionated evangelisatie en het christendom in Europa na de Pagan overtuigingen werden veranderd in pak.
    Ik ben een atheïst, maar ik zie niet in waarom iedereen hier is om te gaan fabrikant geviseerd religie. Christendom is niet iets dat ik volg, maar dat betekent niet dat ik te verachten alles mee te maken. Bovendien, je bent vreselijk extreme in je andere verklaringen af. Het is mensen zoals jij die atheïsten geven een slechte naam.
    Persoonlijk denk ik dat het geen big deal als meisjes Wnt draag deze ringen. Maar ik zou het niet noemen het religieuze discriminatie. Kortom, de meisjes dragen van deze ringen zijn gewoon zeggen "He, kijk naar me, ik ben christelijk nd er trots op."

    Kalm aan iedereen.

    13 | hame

    24 juni, 2007 at 7:59 pm

    Avatar

    ja, hoe durft de christenen bevorderen van sociale verantwoordelijkheid voor tieners.

    Ik denk niet dat kuisheid een ring moet een uitzondering op de regel van de school, maar niet als een idioot.

    dan denk je seks is slechts een fysiologische handeling, een mix van voortplanting en recreatie, meer niet. Nou dat is fijn ... voor jou. sommige mensen willen meer uit het leven, sommige mensen willen meer uit van het geslacht.

    14 | Diane

    24 juni, 2007 at 8:20 pm

    Avatar

    Uhm ..., Ik ben niet echt begrijpen hoe iemand zou kunnen zeggen "doe wat je wilt - seks is natuurlijk niet heilig of speciale" Voordat we elkaar ontmoeten, mijn man besluit om dat te doen kwam er een kind in deze wereld met ouders die nooit getrouwd , En ondanks feit dat beide zijden hou van hem, hij doet pijn verschrikkelijk binnen om te weten wie ze moeten leven met die meer te vertrouwen, wie het echt te geloven, en om te weten hoe u zichzelf omschrijven aangezien zowel zijn vader en moeder zijn zeer verschillend van elkaar .
    Vergeet niet dat DIEREN HEBBEN SEX TE HEBBEN baby's en neem ze op die verantwoordelijkheid. Als je echt wilt vergelijken met ons op hen, dan hebben we mensen nodig te hebben om seks te hebben baby's. En ik denk niet dat wat je bent je het voor.
    Geen twijfel seks is plezierig, als het niet was, zouden we niet doen, en niemand van ons hier zou zijn. Sex is erg krachtig, zo veel dus het leven en creëert een diepere liefde tussen partners. Waarom bash iemand die vindt dat bijzondere of heilig. Als u niet akkoord gaat, dat is uw keuze. Maar waarom iemand anders zijn keuze. Ze willen iets anders dan je wilt.
    Waarom ben je zo boos over mensen die deze keuze maken wanneer u zich uiteraard het maken van je eigen keuze? Wil je dat we bash u voor uw beslissingen? Het lijkt er niet op dat je zorgeloos geslacht maakt je een gelukkiger persoon, vraag ik me af waarom.

    15 | lewis

    25 juni, 2007 at 4:25 am

    Avatar

    "Vergeet niet dat dieren sex hebben TE HEBBEN baby's en neem ze op die verantwoordelijkheid"

    Ja en sommige dieren eten hun jonge baby en een aantal spinnen eten hun moeders. Sex is echt wat je er zelf van maken, OIF je niet wilt dat kinderen er anticonceptie. Dus gelieve dont maken dit enorme ding. Als Diane is speciaal voor jou dat is heel leuk voor jou, maar dont hijsen uw opvattingen over andere mensen. En ik denk dat het belangrijkste argument tegen deze vorm van onderwijs is dat hij probeert te suggereren kinderen.

    Het kan een heel bijzonder ding of het kan gewoon voor het plezier berijd het is uw keuze.

    16 | Liam

    25 juni, 2007 at 8:19 am

    Avatar

    De overridingly Victoriaanse zeden die in elk debat over seksualiteit zijn illfounded, onredelijk en de meeste niet behulpzaam. Als men kan niet accepteren dat onze natuur is gebaseerd op ons verleden en onze evolutionaire wortels moeten een duidelijke sturing van dergelijke debatten.

    17 | Anoniem

    25 juni, 2007 at 6:51 pm

    Avatar

    Als je ooit iemand willen controleren, vertel hen dat hun meest elementaire dringt er bij het verkeerde eind hebben en dat ze je nodig hebben om te genezen.

    Volgens het christendom, we zijn geboren en zieke bevolen goed te zijn, de essentie van een totalitaire overheid.

    Ik zeg niet dat het celibaat is verkeerd, maar dat zij het individuen recht ervoor te kiezen.

    Trouwens, wat is het nut daarvan in paradeerden uw kuisheid in het openbaar? Als die mensen echt verzorgd over gekuist worden, moeten ze geen behoefte aan een ring om te bevestigen dat. Ik denk dat de beste manier blijf kuis is door eenvoudigweg geen sex. Klinkt nogal voor de hand liggend me.

    18 | Samuel

    26 juni, 2007 at 2:28 am

    Avatar

    Ik ben het eens met de persoon voor mij. Ik neig ertoe te leven in Amerika, in een van de kleinere staten van het land. I agnostisch, en een anarchist in een supremaly republikeinse en chrstian sosciety rustig maakt het leven hard. Ik ben geen Virgen door een gemiddelde, maar mijn vriendin is en ik heb haar verteld vanaf het bedelen dat ik zal wachten tot ze klaar is, en i have.I vangst wantrouwen en de haat bijna elke vorm waar zelfs mijn eigen parents.I niet pretenderen alles te weten, maar ik weet een ding, zolang er sprake is van een bepaalde hoeveelheid mensen die weigeren om na te denken voor zichzelf zullen er altijd mensen die hen vertellen ze verkeerd of slecht is, en dat hun manier zullen ze SACE dat is natuurlijk totale onzin! u altijd een keuze, zelfs als u de video niet ziet.

    19 | Anoniem

    26 juni 2007 om 10:58

    Avatar

    Ten eerste, als ze wil doen, laat haar. Ten tweede, terwijl honden en katten zijn net als dat ze dat doen vanwege een instinctieve wens om te overleven. Gezien het feit dat er 6 miljard plus mensen op de planeet, denkt u echt dat er meer moeten worden geslacht? Er is niets mis met wachten na alles.

    20 | LOL

    26 juni 2007 om 11:58

    Avatar

    Stomme christenen ...

    21 | Stephen Paulger

    27 juni, 2007 at 3:54 am

    Avatar

    Het stomste is dat ze de school verlaten vorige week. Het is gewoon een wanhopige poging om reclame te maken voor "The Silver Ring Thing", de Britse tak van die wordt uitgebaat door haar vader.

    Persoonlijk ben ik hoop dat ze de zaak verliest, zodat haar ouders hebben in de kosten die kunnen dienen als een waarschuwing tegen toekomstige frivole rechtszaken.

    http://www.timesonline.co.uk/tol/comment/columnists/martin_samuel/article1985626.ece

    22 | Neil

    1 juli, 2007 at 7:26 am

    Avatar

    Een ring die conserven maagdelijkheid! Waar komt ze trekke hem aan?

    23 | AttemptingReason

    6 juli, 2007 at 7:35 pm

    Avatar

    Ik denk dat het hele "geen sieraden" is wat de behoeften om te gaan. Het celibaat ring is dom, maar ze moeten kunnen dragen als ze wil, of het dragen van een freakin tepel ring van de zuiverheid als ze wil. Aan de andere kant, als de school gaat met de handhaving van de regel voor de andere studenten, maar moet worden afgedwongen voor haar zo goed, ik ben er geen verschil zal maken in haar seksuele leven of het hiernamaals (none).

    24 | emily

    7 juli, 2007 at 1:42 am

    Avatar

    Hallo. Ik was op zoek naar zuiverheid ringen (naar keuze) en stuitte ik op uw site. Allereerst, zoals ik al eerder zei, deze zuiverheid ring is een keuze die ik gemaakt voor mijzelf en niet over mij in een hersenspoeling Iedereen krijgt het. Als iemand hebt; niet willen dat een, niemand zal ze niet over seks, totdat ze zijn getrouwd. Het is hun eigen keuze. U heeft gelijk als hij zegt dat er geen ring gaat om iemand niet seks hebben, maar het betekent een belofte van u met God verzoenen. Niemand anders is betrokken, tenzij u dat zelf wilt en zo krijg je geen zin om te zeggen dat het hersenspoelen. Ten tweede, indien alle van deze religie spul is niet zo, dan zullen we onze tijd en we zijn beiden gaan naar de hel. Als het waar is, heeft u nog steeds uw tijd verspild en zijn nog steeds aan de gang naar de hel. Veel plezier met dat.

    25 | CHRISTIAN meisjes

    14 juli, 2007 at 6:14 pm

    Avatar

    we denken dat deze website is crappy prullenbak en wie ooit schreef dit weet niets !!!!! wie kwam op het idee van zuiverheid ringen is genie! CHRISTUS en weet veel meer! Ik durf te wedden dat degene die dit geschreven heeft niet eens een godsdienst te geloven in ... dus jullie hoeven niet te worden kritiek op andere godsdiensten!

    26 | Marisa

    16 juli, 2007 at 9:27 am

    Avatar

    Als de school heeft gezegd, geen juwelen, toen het meisje moeten houden aan de regels houden. Maar anders dan dat, waarom kan het je schelen? Als een persoon wil wachten tot het huwelijk, dan is meer macht voor hen. Iedereen moet gewoon reet uit ...

    27 | Chloe

    16 juli 2007 om 11:36

    Avatar

    Waarom spreekt u van het christendom als hersenspoelen? Omdat zij zeden, waarden en geloof in hun leven? Natuurlijk, je lijkt te ontbreken in dat departement. Zoals voor de evolutie gebeurt? Lees hier meer over de werkelijke feiten en waarschijnlijke kans dat het zich net zo moeten we toch zijn waar we nu staan. Nu het spul is een belasting van onzin. Ik heb ook niet graag hoe je het vergelijkt de mens aan konijnen, kippen, katten of honden. Als dat is hoe wij allen hebben geleefd zou iedereen een STD-en geperverteerde worden dan geloof, de mens, zijn deze dieren en dat is de manier waarop ze moest zijn. Who cares als een Brits meisje wil het dragen van een zuiverheid ring? Het is haar beslissing en het kost veel kracht om een engagement om te wachten totdat je trouwen met de juiste persoon om seks te hebben. Als dat is wat ze wil doen, dan laat haar! Niet iedereen is op het hebben van seks met iemand gewoon, net als het klinkt u allemaal voor. Ik denk niet dat het verkeerd is dat er weer iemand daar eigenlijk wil wachten om te trouwen voordat hij seks, omdat haar maagdelijkheid is een heilig geschenk. Noem christenen lemmingen, zijn ze niet knaagdieren, maar echte mensen met overtuigingen en geloof!

    28 | Steve

    16 juli, 2007 at 3:38 pm

    Avatar

    Hoewel ik het ermee eens hoe het is onzin om een 16-jarige grietje klacht over een verdomd ring om te verhullen dat ze een hoer aandacht, uw onwetendheid als het gaat om religieuze verdraagzaamheid en het ontbreken van een goede geest is fundamenteel inzicht waait.

    29 | SwiftKid

    7 augustus, 2007 at 9:31 am

    Avatar

    God houdt van je.
    Of u nu zijn liefde of niet.

    30 | Caroline

    26 augustus, 2007 at 12:07 pm

    Avatar

    Een zuiverheid ring is niet van plan om uw verblijf tot een maagd, I agree. Echter, het is een middel om uit de vele anderen te laten weten dat u niet gelooft in seks voor het huwelijk, en je hebt beloofd een maagd te blijven totdat je bent getrouwd. Natuurlijk konijnen, kippen en katten niet wachten om seks te hebben totdat ze getrouwd zijn, ze niet trouwen, dwaas. Plus, ze waren niet onder bevel van God te blijven totdat ze zuiver getrouwd. Het is niet aan jou om te zeggen of evolutie of niet gebeurd is of niet, evenmin. Als u wenst om te denken dat we voorouders van de apen, fijn, geloof het, ik bel je een aap. Maar als je sta hier voor mijn heilige God op de dag van het vonnis, dit zal een grote klap in je gezicht te leren dat je erg mis al die jaren. Ik kijk omhoog om dit meisje wel, en je liet iets van je kleine artikel hier ... andere kinderen op deze school, die had religieuze sieraden werden niet meegedeeld dat zij niet konden dragen hen. Als mijn school verboden zuiverheid ringen, zou ik klagen ook, en ik zou meenemen naar de rechter als dat is wat het was. Het neemt een grote persoon op te komen voor wat zij geloven in, zelfs als ze weten dat ze zouden kunnen verliezen. Ik ben 15, en het is niet natuurlijk voor de kinderen te hebben om sex op mijn leeftijd. Ze zijn niet emotioneel klaar voor is. Tieners van het ene ding naar de volgende, met inbegrip van de mensen die ze willen. Als een meisje seks heeft met een jongen, ze meestal voelt enigszins attatched aan hem (tot op zachtst gezegd), en nadat hij is verhuisd van haar, kon verpletteren haar. Als dat was natuurlijk voor de kinderen te slapen rond, dan zou natuurlijk voor 7-jarigen zwanger te raken en hebben kinderen. Waarom noem je het dragen van een zuiverheid ring "hersenspoeling?" Stuitte ik op uw website terwijl ik op zoek was naar een zuiverheid ring. Geen Christen kwam naar me en zei: "U stapt een zuiverheid ring en blijf een maagd totdat je bent getrouwd. Als je niet je heen gaat naar de hel. "Niemand heeft gezegd dat! Zoals ik al zei aan het begin van thi het is een makkelijke manier om te laten zien wat ik geloof in! Ik geloof niet dat iemand moet hebben seks voor het huwelijk, net zoals ik geloof niet in homoseksualiteit, abortus, of cussing. En dat is niet van mij worden gehersenspoeld, ik heb bestudeerd die vakken, ik heb dagenlang op zoek naar dingen om een back-up op me waarom die dingen mogen niet gebeuren. Godsdienst is geen grap, of een verspilling van tijd, zoals u het uitdrukt. Ik hoef niet eens mijn blik op het christendom als een religie, ik zie het als een levensstijl. Ik woon mijn overtuigingen, ik sta voor hen zijn, zelfs wanneer mensen zetten ze op. Ik denk dat je een idioot bent voor het schrijven van dit, en ik hoop dat jullie gaan beseffen hoe erg verkeerd bent u snel, voordat het te laat is. Ik weet dat dit commentaar is allemaal boven de plaats, maar dit artikel eerlijk ticks me off! Wie ben jij om te zeggen dit meisje is er mis?! Wie ben jij om dit meisje dom?! Wie ben jij om te zeggen helemaal niets over religie, als u niet eens een?! Ik heb nog zoveel te vertellen, maar ik moet nu gaan ... ik ben winkelen voor een zuiverheid ring. Bedankt.

    31 | stuart

    3 september, 2007 at 3:54 pm

    Avatar

    Als ze wil deze ring aan het werk dat zij heeft om haar vinger uit en houd hem tussen haar knieën

    32 | Zou care minder

    23 september 2007 om 10:56

    Avatar

    "Ten tweede, indien alle van deze religie spul is niet zo, dan zullen we onze tijd en we zijn beiden gaan naar de hel." - Emily

    Uhm als je verkeerd zou er geen hel te gaan ... Dat is logisch ... Denk er eens over na.

    Ik kon echt bekommert is voor de domme ringen en de idioten die ze dragen - wat brandwonden mijn kont is dat zo veel mensen zijn die een dergelijke grote freakin 'gaan eruit.

    Ja, ik denk dat religie is hersenspoeling - en dat is na te zijn gedwongen om deel te nemen aan een K-12-christelijke school. Nu 10 jaar na afstuderen ik nog steeds huiveren wanneer iemand mij vraagt waar ik naar school gegaan. Toen ik in de school Ik geloofde wat ik kreeg er les. Kinderen zijn heel erg open voor de invloeden van de volwassenen rondom hen en wat zij geleerd. Zoals een oudere tiener en nu als een volwassene, ik weet dat het allemaal onzin.
    Wie weet of ik werd niet gedwongen om te horen over de studie en het elke dag, ik zou zelfs lid van een kerk nu.

    Waarom doe je niet gewoon allemaal handel in de ringen voor bepaalde ijzer-ondergoed? Ik garandeer dat effectiever zou verlopen. Uiteraard zijn de ringen niet zal verhinderen dat seks voor het huwelijk, net zo min als de trouwringen voorkomen dat zaken.

    33 | MLS

    10 oktober, 2007 at 1:31 pm

    Avatar

    De echte onrechtvaardigheid in dit geval is dat ik niet denk dat de docenten en beheerders zijn verboden van het dragen van sieraden. Als ze gedwongen waren om hun trouwringen aan het werk voordat dit hele gedoe zou zomaar weg. Wat de hersenspoeling gaat, nu is die iedereen vertellen wat ik moet geloven, of niet? Als zij, of iemand anders, wil het dragen van een ring zuiverheid, meer macht voor hen. Wat het bedrijfsleven is het van jou toch?

    34 | Anoniem 2

    24 november, 2007 at 6:47 pm

    Avatar

    Het dragen van een Zuiverheid Ring is een keuze die u maakt. Later, vervang je het voor je trouwring! Het is gewoon een belofte tussen jou en God! Ik weet niet waarom u zich een enorme deal van te maken. Stoppen met de niet-gevoel! En het christendom is niet hersenspoelen ons! U alle atheïsten maken Een dwaas uit jezelf! Als u wilt volgen, een religie is het jouw keuze en als je niet volg, dan hoef je niet te overtuigen mensen niet aan! Mensen doen wat ze willen tegenwoordig wij hebben geen behoefte aan iemand om ons te vertellen wat te doen ... alleen GOD!
    Ik wil niet dat iemand te beledigen ... haar rechtvaardige, open uw ogen mensen! En ja het christendom in Europa begonnen

    GOD BLESS

    Proud-Christen -

    35 | lewis

    28 november, 2007 at 12:21 am

    Avatar

    anonymous2 u zeggen dat het christendom is niet hersenspoelen PPL athiests en ons niet hoeft te gaan ronde overtuigend PPL is er geen god is? Umm wat dan met de evangelicals en goed alleen veel christenen dat het christendom omlaag duwen onze keeltjes en geven slechts de steun of hulp als u christian (zoals het Leger des Heils). Ik denk dat wij heel gereserveerd athiests zijn en gewoon probeert te converteren PPL maar als we vroeg het algemeen geef je redenen voor onze overtuigingen.

    Ook het christendom in Europa begonnen? Echt ik dacht dat Jezus is geboren in Nazareth die corect me als im wriong is in het midden oosten.

    en je bogen op een trotse christelijke, um isn't trots een zonde voor Jezus zei dat de zachtmoedigen de aarde zal erven.

    En zo eindigt een notitie i aanstoot nemen dat u denkt dat alles ons athiets maken dwazen die van onszelf. Didnt jesus zeggen om de andere wang die ik zou nemen dat hij bedoeld is voor u geen aanstoot nemen aan wat we zeggen en vergeef ons en niet ons te bellen namen. Maar de lol heel hard voor de zogenaamde christenen ook echt te weten wat Jezus predikte over en neemt aan boord van zijn lessen. Maar je kunt het allemaal veel plezier in je grote club van de onwetende massa's verkanting u?

    36 | Stephen Paulger

    28 november, 2007 at 4:36 am

    Avatar

    Om de anonieme 'trots christelijke ":

    1) Bent u trots op is, waarom anoniem?
    2) "Als je wilt volgen, een religie is het jouw keuze en als je niet volg, dan hoef je niet te overtuigen mensen niet aan!"

    Ik ben het met u over de vrijheid van godsdienst ding, maar mag niet zeggen atheïsten mensen te overtuigen niet in te dienen religieuze gek is om verschillende redenen. Ten eerste, je hebt gekozen om te komen tot deze webpagina en lezen. Ten tweede deze pagina niet proberen te overtuigen dat u niet te religieus. Ten derde misschien christenen kan leiden door voorbeeld en stop op mijn deur kloppen proberen om me aan te melden aan hun religie.

    3) "het christendom in Europa begonnen"
    Europa? Sorry, ik ben geen Christen, dus ik heb gemengde kan hebben hier, maar als ik het mij goed herinner het verhaal van Jezus werd geboren in Bethlehem, Judea. Dan zijn er de verhalen van hem woont in Egypte en Nazareth, Galilea. Ik meen mij te herinneren iets over Jeruzalem ook. Nu weet ik dat zij laat Israël voert u het Eurovisie Songfestival kan dus nogal verwarrend, maar geen van deze plekken zijn in Europa.

    37 | Lu

    2 december, 2007 at 9:36 am

    Avatar

    Nou dat is niet erg aardig.
    voor sommige mensen die vinden dat christenen dont 'crap'
    want in de bijbel staat te wachten tot je getrouwd om seks te hebben. En uw ideeën zijn goed voor kinderen om seks te hebben, Thas wat is er mis met de wereld, mensen die seks toen er 13. en het verkrijgen van pregnet. OOOHHHKAAAYYY. En kan je niet geloven in iets anders, dan heb je ook doet, niets. God heeft ons allemaal op deze aarde om te geloven in somthing.
    EVELOUTION is NOOOTTT echt.
    oke?
    "In de BEGIANING God schiep de hemelen en de aarde" - Genisis 1:1

    zijn ware ook.

    38 | Lu

    2 december, 2007 at 9:40 am

    Avatar

    en ook haar een ander manier van Witnising.
    mensen kunnen worden als "Mijn zuiverheid Ring"
    whats goed dat "het betekent dat ik gewoon seks hebben totdat im getrouwd"
    Niets mis mee.
    becausei hebt.
    en niemand alsof je lomp zijn over het

    39 | Mevr. Joe Jonas

    27 april, 2008 om 10:21 pm

    Avatar

    Thats ok. Ieder van ons christenen zullen leven voor de eeuwigheid door de zijde van Jezus Christus.
    Ik ben 16 jaar oud, en ik draag een zuiverheid ring. En ik geloof in het met al mijn hart. Nee, u dont moeten worden onbeleefd over. Als je niet geloven er in dat is prima, maar dont maken van een stomme website prullenbak te praten over ons die wel over religie in onze harten.
    Misschien uw degene die behoefte heeft aan een religie en iets te zien.

    40 | Joann

    Mei 15th, 2008 om 10:24 pm

    Avatar

    Ik ben voor alle resterende puur en kuis tot het huwelijk. Het helpt je te voorkomen dat hiv / aids en andere seksueel overdraagbare ziekten, een ongeplande zwangerschap (die vaak eindigt in abortus), en een gebroken hart als er een relatie opeens komt er een einde aan zonder reden. We leven in een samenleving waar seks is overal, en iedereen wil vrije toegang tot het zonder gevolgen. Kinderen verliezen hun onschuld als gevolg van de overmatige naar seksueel expliciete beelden en de druk om seks te hebben, en ze zijn snel opgroeien als resultaat. Pornografie, vooral op het Internet, is alomtegenwoordig is en uit de hand loopt, en dat zal waarschijnlijk alleen maar erger worden. Maar, hoewel ik echt geloven in de voordelen van te wachten tot het huwelijk hebben, voordat zij geslacht, ik ben geen voorstander van het gebruik van Zuiverheid Rings, het opzeggen van Zuiverheid Pand, of de financiering van onthouding seksuele voorlichting Alleen-programma's, vooral omdat geen van deze programma's hebben bewezen te werken. Ik denk dat alles wat ze doen, is de tieners en jonge volwassenen schuldig voelen over hun ontwikkeling van organen, en dringt er bij de seksuele behoeften, en hun ontluikende seksualiteit, en ze bieden geen enkele redelijke alternatieven voor seks en masturbatie om hen te helpen hun impulsen en verlangens. Als gevolg daarvan hebben sommige van deze kinderen liquideren seks toch, en dan voel me schuldig over het onmiddellijk daarna, omdat niemand de moeite om les te geven hoe de controle zelf. En interessant genoeg, deze kinderen zijn waarschijnlijk verteld dat ze worden veroordeeld tot de hel als zij niet "leren ze te bestrijden hormonen." Nou, als ze werden verondersteld het te bestrijden, waarom dan niet iedereen laten zien hoe in de eerste plaats, die zou hebben gered die arme kinderen een lijdensweg veel later aan de hand? Kids kan niet worden verwacht om te waken over een zelf aan hun lot over. Ze moeten zowel discipline en begeleiding om het te doen. Het is als zeggen dat je kind niet te uitgeput voor een tegemoetkomend auto zonder waarschuwing hen van de ernstige gevolgen heeft. Het werkt gewoon niet! Anyway, ik ben ooit met een van deze H2O Seksuele Zuiverheid gebeurtenissen voor, die was georganiseerd in een kerk, waar de spreker sprak met ons over seks, maatschappelijke attitudes, huwelijk, zuiverheid, etc, toen was er een speciale uitvoering door een Christian Hip Hop groep, gevolgd door een pauze en enkele kids maken hun Zuiverheid Pand. Het was in feite een onthouding seksuele voorlichting alleen-seminarie, waar de spreker in feite gezegd dat: "Wist u dat u iets seksueel buiten het huwelijk is immoreel?" Hij sprak een menigte van kinderen, van wie sommigen er niet meer dan negen of tien jaar oud! De meesten waren tieners, en de rest waren de ouders van deze kinderen (behalve voor mij). Ik ben het eens met wat hij gezegd had tot op zekere hoogte, maar dat is veel druk op een kind, vind je niet? Vooral omdat deze kinderen werden verwacht om te waken zelf, zonder enige ouderlijke discipline of begeleiding. En ze hebben om hun razende hormonen, waarbij zowel seks en masturbatie, ook, dit alles zonder dat wordt aangeboden alternatieven biedt om hun aandacht af van hun organen. Hmmm! Is dit echt realistisch? Heeft God werkelijk ontwerp ons mensen te worden van seksuele wezens die we zijn, dan omdraaien en onrealistisch te verwachten dat wij ons op te heffen in het ontwikkelen van seksualiteit tot het huwelijk, en hebben ons libido uit het niets verschijnen als bij toverslag als we eenmaal getrouwd zijn, zodat wij kunnen genieten van alle van de aangename voordelen van seksuele liefde? Ik denk het niet! En weet je waarom? Want zelfs God Zelf weet hoe onrealistisch en onmenselijk het is! Hij weet ons lichaam gewoon niet werken op die manier omdat Hij ons Zelf ontworpen. En trouwens, ik vond het heel interessant dat masturbatie is nooit besproken op dat seminar, overweegt de spreker had vrijwel alles wat onder de zon, en het was zeer wekken op zijn zachtst gezegd. Ik was worstelen met homoseksuele wens op de tijd en was totaal geobsedeerd met een andere vrouw van mijn kerk, dus hoewel ik wist dat mijn seksuele fantasieën bij het verkeerde eind hadden, kon ik niet helpen, maar genieten van een paar over mijn object van begeerte tijdens het gehele seminar (die bewijst dat, zelfs als u overwinnen van de homoseksuele leefwijze en de wens om te experimenteren met seksueel contact met andere mensen van je eigen geslacht door het bloed van Jezus, net als mijn geval, je bent wie je bent, en u zal blijven verlangen andere mensen, ongeacht hoe hard je probeert te vechten het uit). Ik denk dat ik ben het bewijs dat, zelfs als u niet wilt vind het dan ook, of het doen, je kan gewoon niet iets wat je nog niet bent, dus ik kan net zo goed stoppen met gevoel verstoord en start de realisatie van dat dit ding mag het nooit meer weggaan, toch? Hoe dan ook, zelfs al masturbatie werd nooit vermeld op het seminarie, want alles wat we doen seksueel buiten het huwelijk is immoreel, dan denk ik de spreker was ook een verwijzing naar masturbatie, want na al deze kinderen zijn niet toegelaten zelfs aanstippen zichzelf en leren kennen hun eigen lichaam en hoe ze reageren seksueel zonder een partner, zodat ze kunnen deze informatie door aan hun toekomstige echtgenoten en hun duidelijk maken hoe zij willen worden pleasured tijdens de seks, weet je nog? Instead, they are taught to believe that their sexual organs belong only to their husbands and wives, so they have no way of communicating their needs and no way of learning how to enjoy being married without the guilt and shame that usually comes with shame-based conditioning about sex and the body. In other words, the message is simply this: You are not allowed to have sex until you are married or masturbate, but you are expected to enjoy your God-given sexuality while trying to suppress your raging hormones at the same time. Can anyone do this? If so, I’d like to know how this can possibly happen. Isn’t this too much pressure on a kid, any kid, especially if you are a boy who is also adding testosterone to the mix while being told at the same time that it’s wrong to masturbate, think about sex, and fantasize about women? This is why I am against the use of Purity Rings, the reciting of Purity Pledges, and Abstinence-Only sex education programs. Kids will be kids, and they cannot always be expected to follow through with their promises all the time.

    41 | Kari

    May 30th, 2008 at 9:30 pm

    Avatar

    omg dude you really need a serious wake-up call
    i am a 16 year old girl who is christian.
    I wear a purity ring as a symbol of my faith in God and respect for my body. A purity ring is like making a public announcment that we are willing to wait until we are married before we have sex. If you dont wait all you are going to do is get hurt. You can either end up pregnat or with STDs or just simply getting your heart broken. your virginity is a precious gift that can only be givin to ONE person… so dont you want that gift to be shared with someone you know that loves you and is not just dating you or whatever just for sex?
    so i understand that you dont believe in what we are all about(God and remaining pure until marriage) but you do NOT need to make a website about it. Thats just rude. I will pray for you and for all of the other people on here that believe the same way you do. I will pray that you find God and that you get saved because it is the greatest thing in the world!

    42 | anonymous

    June 8th, 2008 at 9:42 am

    Avatar

    How DARE you talk down on someones religion! Thats just ridiculous! A purity ring is something special: it is a symbol of someones faith and commitment to God and staying pure until marriage. I am a VERY religious teenage girl who happens to have a purity ring. Its not “brainwashing”, its a personal choice. Some people take it, some dont. Like I said, its a CHOICE. Seriously… making a website dedicated to bashing religions is very very immature. Honestly. Im hoping you get over this. Im praying for you.

    43 | Stephen Paulger

    June 23rd, 2008 at 1:45 am

    Avatar

    How DARE you post a comment bashing this website? That’s just ridiculous! A website is something special, it is a symbol of someone’s commitment to sharing knowledge with the rest of the human race. I am a person who happens to have a website. It’s not immature, it’sa personal choice. Some people take it, some don’t. Like I said, it’sa CHOICE. Seriously posting a comment bashing this website is brainwashing. Honestly, I hope you get over this but I won’t bother praying for you.

    44 | Mee

    June 30th, 2008 at 11:56 am

    Avatar

    This is getting so out of hand!
    If someone wanted to wear a “tolerance” ring I garenttee they would be able to wear it. Maybe if our socity wasn’t so “tolerant” and more of us weren’t teaching kids that nothing is wrong to do maybe we wouldn’t be such an angry,unhappy and dumb society.
    Look at the clothes for little girls thong underwear, underchothes for tops. They don’t even know what they are advertising. You wonder why there is so much rape? You can only be a kid for 18-20 years. Let kids be kids and quit teaching them adult things so early. Schools need to drop the extra crap and actually teach them reading,writing and math. I’m not talking that music,art and recess should be taken out but sex ed,”tolerance”,Spanish and etc… So what if your family is dad and mom,mom and mom or dad and dad,grandparents but a whole lesson on each type is not needed. Tolerance is suppose to be for all people. But we are being taught that tolerance is not for us. You are not tolerant to us. Some of us actually like to be good,honest and pure. Big whoop. We don’t hate you. Why do you hate us? You laugh at us but yet we are suppose to embrace you.
    There are symbols in everything anyone believes in. No one is telling you not to wear it. Why should we not be allowed to wear and say things we believe in? You are trying to shut us up but you can say or do anything you believe in.

    45 | Amy

    July 6th, 2008 at 2:09 pm

    Avatar

    I’m not being mean when I say this but I hate to tell you. You’re wrong. Christianity isn’t brainwashing people. God gave us the choice to be on his side or the devil’s. It all had started in the garden of Eden. And I don’t see why evolutionists and atheists go around criticizing us when they don’t even know our beleifs. As Irgan Canner said i’m not religious and i’m not spiritual but i’m saved. We aren’t shoving anything down anybody’s throats. But everything that everyone is saying is disproved in the Bible. And if evolution is true that we we are hybrids of monkeys then why hasn’t there been a hybrid of a fish and a bird or a bear and a turtle. There isn’t missing links but there is missing chains. And when people ask me of my religion (or denomination which is really what they are asking me)I say Christian which isn’ta religion it’sa life style choice. And yes Jesus was an evangelical but Christianity the term started with Paul in the church of Antiogue.

    46 | Amy

    July 6th, 2008 at 2:11 pm

    Avatar

    And also by trying to convert people to atheism when being asked and you tell someone then that is a religion.

    47 | Amy

    July 6th, 2008 at 2:12 pm

    Avatar

    Christians don’t knock on your door Jehovah Witness do which is a religion. Christianity is not it’sa lifestyle choice

    48 | Amy

    July 6th, 2008 at 2:19 pm

    Avatar

    A purity ring will not prevent you from having sex all it is is a symbol it is the decision that comes with it. Exactly like Baptism that is just a symbol of following Christ. A purity ring isn’t the acctual decision but a symbol of the decision you don’t have to have a purity ring to be pure.

    49 | Kaialynn.

    July 13th, 2008 at 1:42 am

    Avatar

    What is the deal with you hating christians and other religions so much? It’s not a bunch of crap, we all believe in a god, at least were believing in something! Purity rings aren’t bad, it’sa vow we take so that sick twisted people [probably like yourself] don’t snatch away everything we have and ruin our lives. Why is christianity such a bad thing to you?! We devote our lives to giving back to others because that’s why were are HERE, that’s god reason for letting us live. There should be MORE people with purity rings! Our world is full of slutty, nasty, filthy, gross, disgusting girls. There are 9 year old’s walking around half-naked! Their practically selling their bodies! Its gross. So before you talk smack think about the facts.

    GOD IS EVERYTHING.
    HOPE.TRUST.BELIEF.LIFE
    EVERY EMOTION IS WRITTEN BY GOD.

    This is our story not yours.
    So get a LIFE.

    50 | Caiti

    July 19th, 2008 at 8:06 pm

    Avatar

    There’s no reason to criticize. The purity ring WILL NOT make the hormones go away. But if a woman, or man, gets into a situation that they shouldn’t be in then they can look down and see the promise they’ve made to God.

    Everyone has their own beliefs and opinions and you are entitled but sometimes when people do stuff like this, like criticizing someone’s beliefs, they are just saying that they are better than other people. I don’t criticize people that don’t believe. I try to understand why they don’t believe in God. It’s not that I think that I’m so much better and if a Christian actually tells you that then they are NOT a GODLY example of a Christian.

    Well, while y’all rant and rave over something you can never change we, Christians, are gonna live our life up and witness our beliefs to others.

    Honestly people, why do this all day long. You could be outside or doing something more useful. You aren’t gonna be able to change what others do so why complain about it???

    51 | Caiti

    July 19th, 2008 at 8:12 pm

    Avatar

    One more thing. Y’all hate when we complain about you not believing in God and you know how annoying that is. Well, what do you think you are doing here??? It’s VERY ANNOYING!!! You can’t change it and never will be able to so why not go and live your life to the fullest?

    52 | Paige

    July 28th, 2008 at 6:59 pm

    Avatar

    UR just sick if u really love ur girlfriend u would respect her wishs ur soooooooooooooooooooooooo WRONG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    53 | The Crow

    August 16th, 2008 at 9:04 am

    Avatar

    An example of inconsistent thinking.

    The writer argues that teens are sexually active (and ought to be) because we evolved that way. He goes on to point out that rabbits and chickens don’t wait to get married to have sex.
    If the writer is going to give evolution of sexual activities the credit for why people are the way they are, then he also needs to realize that evolution would be responsible for such things as purity rings.

    Simply put, if premarital sex came by evolution, then so did purity rings; therefore, quit whining.

    54 | Joann

    August 28th, 2008 at 5:43 pm

    Avatar

    Hey guys, isn’t it funny that an atheist can explain how life here on earth evolved, but they can’t explain how life actually got here? And they call themselves “rational thinkers”! I, on the other hand, will continue my faith as a Christian. However, I will not allow any of my fellow brothers and sisters in Christ impose any of their unrealistic ideals on me, call it biblical, then turn around and condemn me just because I disagree with some of their views. That’s my story, and I’m sticking to it.

    55 | katy

    August 29th, 2008 at 9:53 pm

    Avatar

    haha…this si such i funny article i sat here and laughed and laughed. Some people are so stupid it’s outrageously stupid. Im sorry you see the world this way and some day i hope you see the light!

    56 | Chris

    September 25th, 2008 at 2:52 pm

    Avatar

    There was a whole heck of a lot more beliefs before Christianity showed up. People just seem to have to believe in stories that can in no way be proven or disproven, it helps them deal with death. If a strong belief helps somebody then that’s fine they can believe in it, but for somebody to say how DARE you criticise a religious belief it is rather hypocritical. Are they not doing the same to non religous people’s belief system? I myself am a man of science, of logic and fact. I have a much better time believing in evolution as I have seen it happen in experiments myself than I do in an omnipitent being who is all knowing. I like to be in control of my own life, not worry about being judged all the time. Life is short, as long as you are a good person and try to have fun, make a living, that’s all that matters.

    57 | Chris

    September 25th, 2008 at 3:03 pm

    Avatar

    I will agree that religion is an idea formed through the evolution of the Human brain, as human’s like to be able to explain everything. When they can’t the brain comes up with a less plausible idea to believe in. The human mind is the most powerful machine in existence, we all have the potential to be Gods. Abilities such as telekenisis, telepathy and others are locked within our minds, one of the next stages of Human evolution might unlock those, if we don’t destroy the planet first.

    Comment Form

    rss feed

    Translate This Page

    English flagItalian flagKorean flagChinese (Simplified) flagPortuguese flagGerman flagFrench flagSpanish flag
    Japanese flagArabic flagRussian flagGreek flagDutch flagBulgarian flagCzech flagCroat flag
    Danish flagFinnish flagHindi flagPolish flagRumanian flagSwedish flagNorwegian flagCatalan flag
    Filipino flagHebrew flagIndonesian flagLatvian flagLithuanian flagSerbian flagSlovak flagSlovenian flag
    Ukrainian flagVietnamese flag      

    • Alison: On the other hand, maybe a depression will cause the American public to wake up and stop letting greed run their country.
    • branson: CU Next Thursday. get it?
    • Chris: I will agree that religion is an idea formed through the evolution of the Human brain, as human's like to be able to explain everything. When they can
    • Chris: There was a whole heck of a lot more beliefs before Christianity showed up. People just seem to have to believe in stories that can in no way be prove
    • Zane: Wow, excellent progressive ideas! Unfortunatly ideas such as these will fall on deaf ears even though I agree with many of them. And you were so right